Πέμπτη 7 Αυγούστου 2014

ΓΥΡΙΣΑΝ ΜΕ ΒΑΛΙΤΣΕΣ ΓΕΜΑΤΑ ΜΕΤΑΛΙΑ (8) ΟΙ ΑΘΛΗΤΕΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ


Γυρίζουν με βαλίτσες γεμάτες μετάλλια!
Εντυπωσιακός ήταν ο απολογισμός της Εθνικής Ελλάδας στο 25ο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ανδρών-Γυναικών Τεχνικής Κολύμβησης, καθώς συγκέντρωσε συνολικά οκτώ μετάλλια.
Στους αγώνες, που φιλοξενήθηκαν στο Λινιάνο της Ιταλίας, η Σοφία Κτενά πανηγύρισε τρία μετάλλια, ένα χρυσού και δύο χάλκινου χρώματος, ενώ σημείωσε και νέο πανελλήνιο ρεκόρ στα 50 μέτρα άπνοια με χρόνο 16.54. «Μετά το χρυσό που κατέκτησα στα 100μ. υποβρύχιο ήταν αρκετά δύσκολο και απαιτητικό να συγκεντρωθώ ξανά στον επόμενο στόχο και να βρεθώ σε αγωνιστική ετοιμότητα. Τα 50μ. επιφάνεια είναι το αγώνισμα που έχω δουλέψει λιγότερο στην προπόνησή μου. Η θετική ψυχολογία σε συνδυασμό με την καλή φυσική κατάσταση στην οποία είμαι, σε αυτή τη διοργάνωση, μου επέτρεψαν να σταθώ σε υψηλό επίπεδο και να κατακτήσω και αυτό το μετάλλιο. Για άλλη μία φορά, ευχαριστώ όλους όσοι ήταν στο πλευρό μου», παραδέχθηκε η ίδια στην επίσημη ιστοσελίδα της ΚΟΕ.
Δηλώσεις έκαναν και τα υπόλοιπα μέλη της ελληνικής αποστολής. «Ήταν ομαδική προσπάθεια, στην οποία όλοι δώσαμε τον καλύτερο εαυτό μας και παρ’ όλο που το μετάλλιο φαινόταν δύσκολο να το κατακτήσουμε τελικά δείξαμε ψυχή και τα καταφέραμε», τόνισε ο Θωμάς Κόκκινος για την τρίτη θέση στη σκυταλοδρομία 4Χ100μ. Ο Χρήστος Χριστοφορίδης, από την πλευρά του, πρόσθεσε: «Φέτος αποδείξαμε ότι, όταν είμαστε ενωμένοι σαν μια γροθιά και πιστεύουμε ο ένας στον άλλον, αλλά και στον καλύτερο εαυτό μας, τότε μπορούν να συμβούν τα πιο απίθανα πράγματα. Είναι τιμή μου που ήμουν μέρος της φετινής σκυτάλης».
«Παρά την κούραση της τελευταίας ημέρας και της κούρσας λίγο πριν από τη σκυτάλη τα αποθέματα ψυχικής δύναμης σε συνεργασία με το δέσιμο που έχουμε με τα παιδιά έφεραν αυτό το αποτέλεσμα. Είμαι απόλυτα ικανοποιημένος από την επίδοσή μου, καθώς δεν είμαι συνηθισμένος να τρέχω πρώτος και ο χρόνος ήταν πολύ καλός για εμένα. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον προπονητή μου και στους ανθρώπους που στήριξαν την προσπάθειά μου φέτος», συμπλήρωσε ο Αντώνης Τσουρουνάκης. Τέλος, ο Λουκάς Καρετζόπουλος ανέφερε: «Πιστεύω ότι οι αγώνες δεν μπορούσαν να κλείσουν με καλύτερο τρόπο. Δώσαμε όλοι τον καλύτερο εαυτό μας και δικαιωθήκαμε με αυτό το τρίτο μετάλλιο στη σκυτάλη. Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά της ομάδας κι ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όσους πίστεψαν και στήριξαν την προσπάθειά μας».
sportshero.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΑΦΡΟΔΙΤΗ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑ 0-3 ΓΙΑ ΤΟΝ 1ο ΓΥΡΟ ΚΥΠΕΛΟΥ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΕΣΠΕΔΑ

Επιτυχημένο ξεκίνημα για το γυναικείο μας τμήμα στον 1ο γύρο του κύπελου ΕΣΠΕΔΑ. Σε εκτός έδρας αγώνα, ο οποίος όμως διεξήχθη στο '...