Τετάρτη 6 Αυγούστου 2014

ΚΑΙ 2ος ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ Ο ΛΟΥΚΑΣ ΚΑΡΕΤΖΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗ


Ακόμη ένα μετάλλιο για τον Καρετζόπουλο
Το αργυρό μετάλλιο στα 50 μέτρα άπνοια με χρόνο 14.55 κατέκτησε ο Λουκάς Καρετζόπουλος κατά την τρίτη μέρα του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος ανδρών-γυναικών που διεξάγεται στο Λινιάνο της Ιταλίας. Στην πρώτη θέση ήταν ο Ρώσος Πάβελ Καμπάνοφ με χρόνο 13:85 σημειώνοντας Παγκόσμιο Ρεκόρ.  Την τρίτη θέση κατέκτησε ο Τσέχος Μάζακ Μάτι. Στο ίδιο αγώνισμα ο Θωμάς Κόκκινος ήταν 10ος με χρόνο 15.20.
Μια ανάσα από το βάθρο έμεινε ο Χρήστος Χριστοφοριδης στα 800 μέτρα επιφάνεια με χρόνο 6:22.85 αφού κατετάγη στην 4η θέση. Ο χρόνος του αποτελεί και νέο πανελλήνιο ρεκόρ.
Η Σμαράγδα Σκαλίδου στα 100 μέτρα διπλά πέδιλα με χρόνο 50.99 πήρε την 8η θέση.
Η Αναστασία Τσίκλη στα 400 μέτρα υποβρύχιο με χρόνο 3:15.41 ήταν στην 5η θέση.
Σε δηλώσεις του ο Λουκάς Καρετζόπουλος σημείωσε: «Είμαι πολύ χαρούμενος που κατάφερα να πάρω το τρίτο ατομικό μου σε αυτήν την δύσκολη κούρσα όμως όταν πιστεύεις ότι μπορείς να καταφέρεις κάτι,  τίποτα δεν είναι ακατόρθωτο. Θέλω να πω ακόμα ένα μεγάλο ευχαριστώ στον προπονητή μου Πέτρο Χαιδάρη στην οικογένεια μου και στα πολύ κοντινά μου άτομα που είναι πάντα δίπλα μου σε κάθε προσπάθεια».
sportshero.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΑΦΡΟΔΙΤΗ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑ 0-3 ΓΙΑ ΤΟΝ 1ο ΓΥΡΟ ΚΥΠΕΛΟΥ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΕΣΠΕΔΑ

Επιτυχημένο ξεκίνημα για το γυναικείο μας τμήμα στον 1ο γύρο του κύπελου ΕΣΠΕΔΑ. Σε εκτός έδρας αγώνα, ο οποίος όμως διεξήχθη στο '...