Τετάρτη 17 Ιουλίου 2013

ΚΟΓΚΑΛΙΔΗΣ ΣΤΟ greekvolley.com: ''ΟΝΕΙΡΟ Η ΕΘΝΙΚΗ''

Κογκαλίδης: Όνειρο η Εθνική

Οι καλές του εμφανίσεις στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα των παίδων συνετέλεσαν στο να βγει καλύτερος Λίμπερο του τουρνουά.


Πως σου φάνηκε οργανωτικά το τουρνουά;

«Αν και καθυστερημένα λόγω του γνωστού προβλήματος με την ΕΣΠΕΠ, σαν οργάνωση ήταν αρκετά καλή!»


Τι στόχους είχατε με την ομάδα σου;

«Ο στόχος ήταν αδιαμφισβήτητα το χρυσό μετάλλιο.. η κατάκτηση της 4ης θέσης πιστεύω ότι δεν αρμόζει στον Ολυμπιακό και σε αυτό συντέλεσαν πολλοί παράγοντες. Πολλοί είναι οι παράγοντες που συντέλεσαν να βρεθούμε στην 4η θέση, όπως επίσης και σε κάποια σημεία η κακή μας εμφάνιση.»


Βραβεύτηκες καλύτερο λίμπερο, ποια τα συναισθήματά σου; Ήταν κάτι που το περίμενες;

« Με αρκετή και σκληρή δουλειά πέτυχα έναν από τους στόχους μου. Πιστεύω ότι δικαίως με τις εμφανίσεις μου σε αυτό το 3ημερο βγήκα καλύτερο Λίμπερο. Καθοριστικό παράγοντα είχε ο προπονητής μου Σπύρος Σαραντίτης για όλα αυτά που μου έμαθε αυτά τα 3 χρόνια μου στον Ολυμπιακό, και τον οποίο ευχαριστώ πολύ.


Ποιοί παίκτες από το πρωτάθλημα ξεχώρισες;

«Ο Κυριάκος Σπυριούνης του Μίλωνα ήταν αυτός που ξεχώρισε. Πιστεύω ότι έχει όλο το μέλλον μπροστά του. Επιπλέον, σαν πασαδόρο τον Μανώλη τον Δεληπρίμη από τον Ολυμπιακό , σαν κεντρικό τον Δημήτρη τον Φάκα από την ομάδα μου και επίσης ξεχώρισε ο Νίκος Παπαγιαννόπουλος από την ομάδα μου, που και οι 3 είχαν πολύ καλή παρουσία στους αγώνες.»


Τι μέλει γενέσθαι με τον Κώστα Κογκαλίδη στο μέλλον; Ποιοι οι προσωπικοί σου στόχοι;

«Στόχος μου είναι η κλήση μου στην Εθνική Ελλάδας και να γίνω ακόμα καλύτερος σαν Λίμπερο. Όσο για του χρόνου θα δούμε, αναλόγως με την σχολή που θα περάσω και με τις προτάσεις που θα προκύψουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΑΦΡΟΔΙΤΗ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑ 0-3 ΓΙΑ ΤΟΝ 1ο ΓΥΡΟ ΚΥΠΕΛΟΥ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΕΣΠΕΔΑ

Επιτυχημένο ξεκίνημα για το γυναικείο μας τμήμα στον 1ο γύρο του κύπελου ΕΣΠΕΔΑ. Σε εκτός έδρας αγώνα, ο οποίος όμως διεξήχθη στο '...