Τετάρτη 30 Μαρτίου 2011

ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ ΟΠΩΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

Γενικής παιδείας η Α' Λυκείου με εργασίες χωρίς επιστημονικά πεδία και κατευθύνσεις
- Δυο κατευθύνσεις και λιγότερα μαθήματα στην Β' Λυκείου
- Τρείς κατευθύνσεις με λιγότερα μαθήματα αλλά περισσότερες ώρες στην Γ' Λυκείου
- Τι θα γίνει με την Ιστορία και τα Θρησκευτικά


Μεγαλύτερη εξειδίκευση θα αποκτούν οι μαθητές στο Λύκειο. Τα μαθήματα μειώνονται αλλά δίνεται έμφαση σε κατευθύνσεις αφού η διδασκαλία κάθε μαθήματος μόνο για μια ώρα αποτελεί παρελθόν.

'Ολες οι ανακοινώσεις του υπουργείου Παιδείας:

Η Α' τάξη θα είναι γενικής παιδείας με επτά υποχρεωτικά μαθήματα. Τα μαθήματα από 16 μειώνονται σε 8 ενώ προστίθεται και η ερευνητική εργασία.
Η Β' Λυκείου θα έχει δύο κατευθύνσεις και ο αριθμός των μαθημάτων θα μειωθεί σε 12 από 17
Στην Γ’ Λυκείου οι κατευθύνσεις γίνονται τρεις με μείωση των μαθημάτων σε 10 από 16 αλλά αύξηση των ωρών διδασκαλίας.

Και στις τρεις τάξεις εισάγεται η ερευνητική εργασία που θα πρέπει να εκπονεί ο μαθητής ανά τετράμηνο, ενώ η μία από τις εργασίες θα μπορεί να είναι και στα αγγλικά.

Υποχρεωτικό θα είναι το μάθημα της Ιστορίας και στις τρεις τάξεις του Λυκείου.
Τα Θρησκευτικά θα είναι υποχρεωτικά στην Α' και Β' τάξη και επιλογής στη Γ΄ Λυκείου.

Όπως δήλωσε η υπουργός Παιδείας Άννα Διαμαντοπούλου, η μορφή και το είδος των εισαγωγικών εξετάσεων θα έχουν διαφορετικά στοιχεία που δε θα απαιτούν αποστήθιση.

Οι εξετάσεις είπε, θα διεξάγονται κεντρικά και με διαδικασίες που διασφαλίζουν το αδιάβλητο ενώ τα Πανεπιστήμια θα καθορίζουν το συντελεστή βαρύτητας των μαθημάτων στα οποία θα εξετάζονται οι υποψήφιοι.
Αναδημοσίευση από newsit.gr

Η πρόταση του Παιδαγωγικού Ινστιντούτου για τα σχολεία, Δημοτικά και Γυμνάσια, είναι σαφής. Ζητά να καθιερωθούν τα ολοήμερα σχολεία. Να τελειώνουν δηλαδή τα παιδιά τα μαθήματα τους όχι στις 2 μ.μ. αλλά στις 4 μ.μ. Καταλαβαίνουμε ότι έτσι θα σταθεί δυνατό να δικαιολογηθούν θέσεις εργασίας για εκπαιδευτικούς, ώστε να υπάρξει ανάσχεση στο κύμα περιορισμών με τις συγχωνεύσεις σχολείων. Κατανοούμε ότι το μοντέλλο αυτό εφαρμόζεται στην Βόρεια Ευρώπη αλλά με άλλες δομές και διαφορετικές κτιριακές εγκαταστάσεις στα σχολεία. Ανησυχούμε επειδή το μόνο βέβαιο είναι ότι θα χαθεί και ο ελάχιστος ελεύθερος χρόνος που μένει στα παιδιά ώστε να ασχοληθούν με άλλες δραστηριότητες, όποιες τους αρέσουν. Εάν είχαμε την βεβαιότητα ότι τα παιδιά θα μπορούσαν να πάρουν σωστή εκπαίδευση μέχρι τις 4μ.μ.χωρίς να χρειάζονται φροντιστήριο , θα σημειώναμε τα καλύτερα για αυτή την πρόταση. Πρώτα όμως ας αντιμετωπισθεί το φαινόμενο να κάνει ιδιαίτερα στο σπίτι ο ίδιος καθηγητής που διδάσκει και στο μαθητή του στο σχολείο και μετά βλέπουμε όλα τα άλλα. Γιατί, αυτό που σήμερα συμβαίνει, είναι τόσο φαύλο όσο η συνήθεια γιατρών που πάνε στο ΙΚΑ ώστε να ''τσιμπούν'' πελάτες για το ιατρείο τους. Μην πάμε να εφαρμόσουμε συστήματα που δεν είναι δυνατό να λειτουργήσουν αποσπασματικά. Κάντε πρώτα έλεγχο καταλληλότητας στους εκπαιδευτικούς, θωρακίστε τους Διευθυντές των σχολείων με αρμοδιότητες και πλήρη κάλυψη και μετά ασχοληθείτε με τα ολοήμερα σχολεία. Α, αν μπορείτε, βρείτε και έναν τρόπο ώστε να είναι προσβάσιμες όλες οι τάξεις για όλα τα παιδιά όπως και για όλους τους εκπαιδευτικούς. Πάμε πρώτα απο την αρχή του πολιτισμού και συνεχίζουμε με τα υπόλοιπα....
ΝΙΚΟΣ ΔΕΛΑΓΡΑΜΜΑΤΙΚΑΣ
Αναδημοσίευση από porfyrasvolley.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΑΦΡΟΔΙΤΗ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑ 0-3 ΓΙΑ ΤΟΝ 1ο ΓΥΡΟ ΚΥΠΕΛΟΥ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΕΣΠΕΔΑ

Επιτυχημένο ξεκίνημα για το γυναικείο μας τμήμα στον 1ο γύρο του κύπελου ΕΣΠΕΔΑ. Σε εκτός έδρας αγώνα, ο οποίος όμως διεξήχθη στο '...