Κυριακή 24 Οκτωβρίου 2010

Ο ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΚΟΣΜΙΔΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ


Οι ενδείξεις έγιναν... αποδείξεις και παρότι ο ίδιος προτιμούσε να κρατάει χαμηλούς τόνους, στο τέλος έφτασε στον θρίαμβο!

Ο λόγος για τον Λευτέρη Κοσμίδη, ο οποίος στέφθηκε παγκόσμιος πρωταθλητής στις ασκήσεις εδάφους και δικαίωσε όλους όσους πίστεψαν σε αυτόν!
19χρονος Ελληνας πραγματοποίησε εκπληκτική εμφάνιση στο «Αχόι» του Ρότερνταμ, όπου διεξάγεται το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ενόργανης Γυμναστικής και κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο, αφήνοντας στη δεύτερη θέση τον Ιάπωνα Κοχέι Ουτσιμούρα και στην τρίτη τον Βρετανό, Ντάνιελ Πέρβις.
Ο Κοσμίδης γίνεται ο τρίτος Ελληνας που κατακτά χρυσό μετάλλιο σε παγκόσμιο πρωτάθλημα, μετά τον Βλάση Μάρα (μονόζυγο 2001, 2002) και τον Δημοσθένη Ταμπάκο (κρίκοι 2003).

«Ανατριχιάζω από ενθουσιασμό»

«Ακόμα δεν έχω καταλάβει τι πέτυχα. Είναι στιγμές που ανατριχιάζω από ενθουσιασμό, αλλά ακόμα δεν έχω συνειδητοποιήσει ότι είμαι παγκόσμιος πρωταθλητής. Καλά-καλά δεν μπορούσα να χωνέψω ότι είχα προκριθεί στον τελικό με την καλύτερη βαθμολογία. Είχα τη χαρά να ζήσω κι άλλες απονομές χρυσών μεταλλίων, αλλά σαν αυτή δεν συγκρίνεται καμία. Όταν άκουσα τον εθνικό ύμνο, πήγα να δακρύσω. Μετά βίας συγκρατήθηκα. Ήταν κάτι μοναδικό.

Πίστευα ειλικρινά ότι μπορούσα να πάρω ένα μετάλλιο, ακόμα και το χρυσό, γι΄ αυτό έβγαζα τόση αισιοδοξία τις τελευταίες μέρες. Ήταν η καλύτερη εμφάνιση που έχω κάνει στη ζωή μου, αλλά και πάλι δεν θα τη χαρακτηρίσω τέλεια. Υπάρχουν κι άλλα περιθώρια βελτίωσης.
Αφιερώνω αυτό το χρυσό μετάλλιο στον προπονητή μου, Γιώργο Αγγέλου, σε όλους τους συναθλητές μου και τους προπονητές της Εθνικής ομάδας, στην οικογένειά μου, αλλά και στο γιατρό της ομάδας, Οδυσσέα Παξινό, που φρόντισε να αποκατασταθεί άμεσα ένα πρόβλημα που είχα δύο ημέρες πριν τον τελικό, όταν το γόνατό μου μάζεψε υγρό. Επίσης, αφιερώνω το μετάλλιο σε όλους τους Έλληνες. Στις δύσκολες οικονομικές συνθήκες που βιώνουν, εύχομαι αυτή η διάκριση να τους δώσει λίγη δύναμη και χαρά».
Από τη δική του μεριά, ο προπονητής του Κοσμίδη, Γιώργος Αγγέλου, είπε: «Φτάσαμε στην κορυφή! Ήταν ένα όνειρο ζωής για μένα από τότε που ήμουν μικρός, αθλητής ακόμα. Ως αθλητής της Εθνικής δεν μπόρεσα να το πετύχω, αλλά να που ως προπονητής έκανα το όνειρο αυτό πραγματικότητα και σήμερα είμαστε στην κορυφή του κόσμου. Θέλω να το αφιερώσω στην οικογένειά μου και ειδικά στη γυναίκα μου, που με στηρίζει επί 17 χρόνια σ΄ αυτό που κάνω. Είμαι πανευτυχής.
Ο Λευτέρης έκανε το καλύτερο πρόγραμμα της ζωής του. Μόνο έτσι μπορούσε να κερδίσει. Νωρίτερα, ο Ιάπωνας Ουτσιμούρα είχε κάνει μια πολύ καλή εκτέλεση. Γι΄ αυτό, πριν ο Λευτέρης ανέβει στο ταπί, του είπα ότι έπρεπε κι εκείνος να κάνει μια εξίσου καλή εκτέλεση, έτσι ώστε να υπερισχύσει, εκμεταλλευόμενος τον υψηλότερο βαθμό δυσκολίας του δικού του προγράμματος. Και ο αγώνας του βγήκε όπως ήθελε.
Αυτό το παιδί, μου έχει χαρίσει απίστευτες στιγμές. Εύχομαι να έχει υγεία, να ζήσουμε μαζί κι άλλες μεγάλες στιγμές και να ανεβάζει ψηλά την ελληνική γυμναστική. Σήμερα πραγματοποιήθηκε το μεγάλο όνειρό μου, αλλά θα υπάρχει και συνέχεια. Θα προσπαθήσουμε να διατηρηθούμε στην κορυφή και να κερδίσουμε την πρόκριση στους Ολυμπιακούς Αγώνες μέσα από το επόμενο Παγκόσμιο πρωτάθλημα. Προς το παρόν, όμως, ας σταθούμε στην σημερινή μέρα. Την καλύτερη μέρα στην καριέρα μου ως προπονητής.
Τις τελευταίες μέρες ο Λευτέρης έβγαζε αυτοπεποίθηση, αλλά ταυτόχρονα ήταν συγκρατημένος μέσα του. Παρότι είναι μικρός σε ηλικία, έχει δώσει πολλούς αγώνες και έχει αποκτήσει εμπειρία. Η σημαντικότερη εμπειρία ήταν το περσινό Παγκόσμιο πρωτάθλημα, στο Λονδίνο. Είχε πάει εκεί σε πολύ καλή φόρμα, ήταν γεμάτος ενθουσιασμό, αλλά όλα πήγαν στραβά και είχαμε στεναχωρηθεί πολύ. Ήταν όμως κάτι που μας βοήθησε φέτος. Πλέον ήξερε να διαχειριστεί καλά την πολύ καλή αγωνιστική του κατάσταση, χωρίς να παρασύρεται από τον ενθουσιασμό».

Η τελική κατάταξη:



1. ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΚΟΣΜΙΔΗΣ (ΕΛΛΑΔΑ) 15.700 β.
2. Κοχέι Ουτσιμούρα (Ιαπωνία) 15.533
3. Ντάνιελ Πέρβις (Βρετανία) 15.366
4. Αλεξάντερ Σατίλοφ (Ισραήλ) 15.333
5. Τόμας Μπουέλ (Γαλλία) 15.300
6. Εντι Πένεφ (Βουλγαρία) 15.066
7. Φλάβιους Κότσι (Ρουμανία) 15.066
8. Στίβεν Λετζέντρ (ΗΠΑ) 13.600

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΑΦΡΟΔΙΤΗ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑ 0-3 ΓΙΑ ΤΟΝ 1ο ΓΥΡΟ ΚΥΠΕΛΟΥ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΕΣΠΕΔΑ

Επιτυχημένο ξεκίνημα για το γυναικείο μας τμήμα στον 1ο γύρο του κύπελου ΕΣΠΕΔΑ. Σε εκτός έδρας αγώνα, ο οποίος όμως διεξήχθη στο '...